Sıkça Sorulan Sorular

Ürünlerimiz ve hizmetlerimizle ilgili en sık sorulan soruların yanıtlarını aşağıda bulabilirsiniz.

Ödeme seçenekleri neler?

Kredi kartı / Banka kartı ile ödeme: Siparişin anında onaylanır. Kredi kartına vade farkı ile taksit yapabiliyoruz. Vade seçeneklerini ödeme adımında görebilirsin.

Nakit ödeme: Nakit ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Kapıda ödeme: Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Garanti kapsamı nedir, süreç nasıl işler?

Garanti kapsamı Uzmobil incelemesine tabidir. Yukarıda belirtilen kapsam içinde bir üretim hatası olduğunu düşünüyorsan hemen bizi 0850 308 99 48'dan arayabilir veya uzakillicocuksaati@gmail.com'a mail atabilirsin.

Ürün garanti süresi ne kadar?

Her iki ürün de 2 yıl Uzmobil garantisi kapsamındadır.

Kredi kartına taksit yapıyor musunuz?

Kredi kartına 9 aya kadar taksit yapıyoruz. Vade seçeneklerini ödeme adımında detaylı olarak görebilirsin.

Teslimat süreci nasıl işliyor?

Sipariş alındıktan sonra onay için bir ön görüşme gerçekleştirilir. Onayı alınan siparişlerin üretim süreci bittiğinde tarafınıza çağrı ile bildirilir. Teslim edilmek üzere gün planlanır ve teslim edilir.

 Ürün kurulumu ve kullanım desteği var mı?

Evet, her iki ürün için de teknik destek sağlanmaktadır. GPS, uygulama ve telefon ayarları konusunda yardım alabilirsiniz.

Ürünler orijinal mi?

Evet, tüm ürünler %100 orijinaldir ve üretici garantisi kapsamındadır.

UZ S25’in batarya süresi ne kadar?

Batarya kullanım yoğunluğuna göre değişmekle birlikte, ortalama 24–48 saat kullanım süresi vardır.

MÜŞTERİ DESTEĞİ

Faturalandırma, hesap işlemleri ve teknik destek dahil tüm konularda profesyonel destek ekibimizle yanınızdayız.

Herhangi bir konuda soru sormak veya sohbet etmek için destek ekibimizle telefon, whatsapp veya mail üzerinden iletişime geçin.

  • Telefon: 0850 308 99 48
  • Whatsapp: 0850 308 99 48  
  • Mail: uzakillicocuksaati@gmail.com

Canlı Destek Hizmet Saatlerimiz: Pazartesi'den Cuma'ya 08:00 ve 20:30 saatleri arasında

Ortalama Yanıt Süremiz: 60 Dakika